Bijna van alle markten thuis

Retouren

Valt je bestelling tegen? Dan mag je natuurlijk je bestelling retourneren.

Een tevreden klant is bij ons heel veel waard!

Je hebt 14 dagen bedenktijd. 

Helaas moeten we door eerdere negatieve ervaringen wel gepaste eisen stellen.

Bedenktijd is tijd om over na te denken of het artikel iets voor je is, niet om de artikelen eerst te gebruiken! Maak niet meteen de verpakking open maar bekijk de artikelen zo mogelijk in de verpakking.

Voorwaarden:
  1. Meld je retour zending altijd aan voor het verkrijgen van het RETOURFORMULIER. ( via info@wilpster-warenhuis.nl )
  2. Print dit formulier uit.
  3. Vul dit formulier volledig in!
  4. Doe het ingevulde retourformulier bij de goederen in de doos van de retourzending samen met de bijgeleverde factuur!
  • Wat kan niet retour!
  • 1. Zakelijke Aankopen ( lees hier alles over op internet )
  • 2. Uit hygiënisch oogpunt: zwembaden en opblaasartikelen die uit de verpakking zijn geweest ( bekijk dus eerst op de verpakking of de maat goed is )

Retourneren kan op 2 manieren.

  1. Je retourzending gratis terug brengen in onze winkel
  2. Je retourzending opsturen naar het retouradres wat vermeld is op het retourformulier.  ( de verzendkosten zijn voor jezelf )
 
   
   

*Als het artikel door ons is ontvangen krijg je bericht en wordt na controle het bedrag binnen 5 werkdagen op je bankrekening teruggestort.

*Als de volledige bestelling retour wordt gezonden worden ook de verzendkosten van de levering teruggestort.

Let op!! Zonder volledig ingevuld RETOURFORMULIER kan je retour om praktische en administratieve redenen niet door ons worden verwerkt.

Heb je vragen?
         info@wilpster-warenhuis.nl ( op zon en feestdagen zijn we niet aanwezig )
 
         0594-643786

                    op maandag van 13.00 tot 18.00 uur

                     dinsdag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur

                      zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur    

0657467610

(op zon en feestdagen zijn we niet aanwezig!)

BESCHADIGDE ZENDING?

Schade bij levering altijd melden binnen 24 uur via email of app met duidelijke foto !

Schade die later gemeld wordt, kan helaas niet meer in behandeling worden genomen!